Meandi idag

Idag har jag haft meandi här hemma. Jättekul och mycket fina kläder. Fick begränsa mig till ett set med kläder var till barnen. Det blev dyrt nog det. Det här köpte vi:

Till Casper och Neo:
Brun igelkottröja
Turkosa plyschbrallor
igelkottstrumpor
Sköldiskallingar

Till Meja:
Prickar och blommor klänning
Prickiga rosa pantalonger
Prickiga strumpor
Sköldistrosor

Till mig:
Prickar och blommor klänning
2 hemliga plagg
sköldistrosor

Till Micke:
Sköldistrosor.

Om tre veckor ska jag på menadi igen. Då blir det nog geischa och hjärtan till mig och Meja och robotar och noshörninar till casper och Neo

Bilder på kläderna finns att se på www.meandi.se

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, jag hoppas att du har skrivit fel att micke ska få sköldistrosor... Annars måste du fotografera o lägga ut i bloggen...

2008-08-17 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0